Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Probeer de pagina te vernieuwen. Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja".

- Ik zie de basiskaart i.p.v. mijn opgeslagen kaartje

Dit gebeurt soms wanneer je pas een account aanmaakt in de laatste stap van het bestellen. Lukt het jou niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

- Mijn kaartje is vergrendeld en ik kan deze niet verder bewerken

Als je je kaartje besteld (als proef of als oplage) dan wordt deze automatisch vergrendeld om veiligheidsredenen. Je kan je kaartje wel weer bewerken maar dan moet je eerst een kopie van het kaartje maken. Onder het kaartje zie je een symbool staan met 2 vierkantjes (kopiƫren). Als je hierop klikt, wordt je kaartje gekopieerd.

- Ik kan mijn tekstvak niet meer aanpassen

Wellicht komt dit doordat je deze laag hebt vergrendeld. Dit kan je zien wanneer je er een slotje aanstaat bij deze laag. Dit slotje kan je weer uitzetten. Dan is de laag weer te bewerken.